det verkar så enkelt vännen, ändå är det så obegripligt svårt

Sitter som vanligt hos Maja och Kicki.
Hela gänget sitter ute i köket (hela gänget består idag utav; Maja, Kicki, Amanda, Amanda och Moa) Känner mig ju liiiiiiiite jävla tråkig när jag sitter här, men känner ungefär så här att fan med allt. Har ingen speciell anledning, men bara för att.

Utvecklingssamtalet gick väl bra idag, om ni ville veta. Hatar min mentor lite bara. Hon är så.. seg, trög och torr! Lite humor kan man väl ha? Sen känns det ju verkligen jätebra när hon sätter så jävla höga krav på mig när jag inte orkar med mina egna krav och när jag inte orkar skolan över hubud taget snart!
Rektorn var med i början med, och vi snackade byte. Ska få nåt studieuppehåll eller vad det nu hette? så jag ska ansöka till gyro och sen har jag hela sommaren på mig att bestämma mig, skönt. Ska även till gyro några dagar under praktiken och se lite hur det är. gooooood.

jahajaha. ska väl hitta på nåt annat. Borde egentligen fetingplugga, men det får bli i möra.

HUGS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0