för en lång lång tid

Nu är jag hemma igen! Kom hem för kanske en timma sen och har suttit och försökt göra matten och svenskan. Matten gav jag upp direkt på och ringde istället Morgan och bestämde med honom att vi ska plugga matte i morgon. Great!
Svenskan sitter jag och försöker göra nu men kommer ingen vart.. Får väl försöka bli färdig med den någon annan dag för nu orkar jag inte mer. Ska istället ställa mig på Orbitrecken och springa en halvtimma och sedan ta en välbehövlig dusch! Efter det blir det tvmys resten av kvällen.

Har även fixat så att jag har två veckor på mig att bestämma mig om jag ska ta jobbet i kiosken eller inte. Hoppas att jag får jobb någon annan stans i år! Är inte så jättekul att stå i en kiosk och glo hela dagarna, och göra bort sig dessutom. (det är jag ganska så bra på vill jag lova)

Ha en fin kväll hörrni, så hörs vi kanske sen :)

Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0