Förbannad

Är förbannad för alla jävla slarvfel jag gjorde på det där jävla provet som kändes så bra.
Och så är jag förbannad för att jag inte kan sätta fingret på vad jag känner/vill. VAFAN!?!??!!?!?!?!?!?!?
hfkjdsnflkdsnmflksndflkndslkfndslngengiewngoinewif!!

För en liten stund sen tänkte jag gå hem och slå i en vägg, men nu har jag pratat med mor min och Kicken har gett mig lite ryggkli, och Maja är rolig.  ♥
Så nu är jag ganska så lugn igen, men fortfarande arg.

Ska hem och plugga om en liten stund, sen blir det Billys pizza (bara för att det är blodouddingäckel idag) med Maja, Moa och kanske Amanda? Och efter den trevliga middan så är det innebandymatch. Gosh, hur ska det gå?
Hoppas att jag är ännu argare då och slår alla jag kommer åt på benen :D
Nejvars, hoppas att det går bra, annars lär jag vara arg. Orka vara misslyckad längre?

jaja.
Vi hörs la i morgon. (Längtar tills i morgon för då kommer bästa vän och mor och far. Ska däremot ha utvecklingssamtal, inte kuuuuul.)

Pöss!




Kommentarer
amanda

:( inte ok att provet gick dåligt, men imorn ska vi ha kul och inte tänka på tråkiga skolsaker <3

2010-04-20 @ 16:32:02
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0