Friiiidaaayy


Om en stund kommer min vän Amanda hit, himla trevligt! Sen blir det hemmagjord pizza och mys. yey awesome!
ja gillare ja.

Blir en fet utgång ikväll. Fågeltornet ska vi till! uuuh, grejer det ;)
Vi ska ut och ta kort och lite sånt dära trevligt. Det märks ju om vi blåser bort eller inte. (hoppas det, hihi)
Nästan så att jag tror att huset snart flyger iväg (bara nästan) Det får gärna sluta blåsa tills ikväll.

Planerar också att äta upp den feta godispåsen jag köpte idag (eller ja, jag plockade ihop och mamma betalade) + lite popcorn? yey awesome! ;) Det kanske hjälper mot den där rösten i huvet som säger "du måste plugga du måste plugga" (orka?)

jajaja. Dags att börja med maten!

Ha en fin fredagskväll hörrni! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0