good morning sunshines!

Morsning! :)

Idag är humöret på topp än så länge! Lovely.
Vaknade runt halv nio av att någon sågade ihjäl på nerevåningen och kom då på att en snickare ska vara här idag och lägga golv mm. Så nu är det bara snickaren och jag ;) haha. Ska nog ringa Morgan snart så att jag slipper vara själv med snickarn'. hehe.
Började iaf dagen med situps och sånna där sexiga rumplyft ni vet? + lite andra grejer. Feels good.
Sen blev det en god frukost som innebar två rostade mackor och ett glas oboy. Mums!

Nu tror jag att jag måste ner och dra ur internet! (det ligger där han ska lägga golv..), så vi hörs senare!

Ha det fint!



Jag idag.


Kommentarer
nela

SV; nej! inte okej. godisförbud på hög nivå! :)



och I know that feeling, trivs inte heller, fast ibland så inbillar jag mig att jag gör det.

ja, gyro låter jävligt nice. vill egentligen också gå där, har funderat på att byta nästa år. men jag vet inte.. börjar ju media nästa år. sååå. jaja, nu pratade vi om dig ju!



och du, det var absolut ingen orsak. för du är bäst tilda, skulle göra mycket för dig <3

2010-04-09 @ 21:38:27
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0