kurr kurr

Sitter och kollar på top model och är vrålhungrig! Mamma har precis åkt iväg för att hämta pizza, anomnom!

Fick precis ett roligt samtal! Tror till och med att det var Amandas kompis som ringde? Lite pinsamt ja..
Amanda brukar ju ringa till mig från alla möjliga nummer nu för tiden, för hon har inga pengar på mobilen just nu, så jag var helt inställd på att det var hon när jag svarade. Samtalet löd ungefär såhär:

Jag: aa hallå?
Hon: Hej! Du vet den där blåa jackan från Monki som du vill ha?
Jag: eh aa?
Hon: Jag har hittat den nu!
Jag: ehm, jaha..?
Hon: jaa.. du låter så borta, har det hänt nåt?
Jag: va näe.. vem var det sa du?

Det störda var att jag var så inställd på att det var Amanda och jag har snackat om en blå jacka från Monki som jag vill ha, så jag fick inte riktigt ihop det när det inte lät som Amanda. haha. Tänkte typ; "Vart fan är Amanda nånstans eftersom hon är på Monki?" och efter ett tag började jag fundera på om det var Maja eller Kicki jag pratade med, men fick inte ihop det då heller. haha, pinsamt!


Nu är top model slut och nu är det nåt matprogram på tvn istället, vilket påminner mig om hur hungrig jag är! Nu måste mamma komma snart innan jag dör!!! Ska nog gå ner och typ göra saft.

See yah.



Kommentarer
amanda

HAHAHAHAA garvar ihjäl. vad va det för nummer? xD

2010-04-23 @ 17:25:27
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0