Lov!


Hallå!

Sitter inne hos Majsan och Krister (;)) och lyssnar på trevlig musik och är glad för att det är påsklov nu!
Gårdagen var askalas! Tur att Kicken var hemma den här gången så att Maja och jag har någon som ser till att vi kommer hem och inte behöver sitta och vänta i 70 år på skjuts när alla andra åkt hem, haha :)
Mitt rum mår nog sämre än vad jag gör idag.. Jag är mest trött men rummet mitt ser ut som ett bombnedslag och det ligger nudlar över hela golvet (okokta såklart) eftersom en viss Maja helt plötsligt var tvungen att äta för att hon var så hungrig när vi skulle sova. Så hon fick en snille och började käka min nudlar. Bästa var ändå "MATILDA, HAR DU INGA KRYDDOR!?".
Hade i alla fall den roligaste kvällen på länge, lätt! Tack för en fetingbra kväll brudar! :D

Nu ska jag snart hem och städa mitt rum och packa lite innan jag åker hem (runt halv fem..)
Lite bilder kommer upp ikväll!

Ha det fint!
PUSS!


Kommentarer
Maja

tack själv mahuld :)<3 jag kan dammsuga ditt rum nån gång, hihi =D

2010-04-01 @ 18:29:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0