monday

Jag kan vara den tröttaste i Norge! och huvudvärk har jag med.. knåda knåda.

Maja och Kicken har sovit en stund och jag har suttit och glott rakt ut. Kicken har fått någon slags energikick av att sovit några minuter, och kör nu ihjäl. Maja skrek at hon vill ha en råtta, och ingen bryr sig ;)

Inte min bästa dag idag (känns som att jag aldrig har en bra dag?) Fick tillbaka kemiprovet idag, och det gick ju såklart skit, vilket gjorde mig på lite sämre humör. Fast det var ju rätt väntat, men ändå.

Hungrig är jag med.. såå dååligt!
Funderar på att hänga med Kicken att springa spåret ikväll? Vore så jävla skönt! Men frågan är om jag verkligen orkar med mitt huvud och allt. menmenmen, det får bli som det blir.

Peace out.


(Har precis lärt mig hur man gör ögonen sådär overkliga. därav bilden.)


Kommentarer
cissi

Vad fick du på provet då så får vi se om vi andra håller med om att det gick skit ? För det tror inte jag

2010-04-27 @ 09:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0