niiiice

Sitter inne hos Maja och Kicken helt själv, och lyssnar ofrivilligt på "Genom eld och vatten" som några lyssnar på met flåöppet fönster, (men höj lite till vet jag, gör det. det är gratis idag!!!) och har precis kollat massa bussgrejs. Skulle kunna bli att vi är i Linköping men bussarna går inte riktigt som vi vill. Byte minst en gång och 70 års resetid. Skulle ju nästan vara bättre att gå! men bara nästan.

Har iaf gett upp det där nu och tänkte gå ut i det fina vädret och hänga med Morgan och Tobbe tills Moa är tillbaka efter att ha kollat lägenhet. Sen blir det nog nudlar, film och Anton Berg chokladägg. ANOMNOM!

Hörs i morgon! Puss!


Känner att det blir lite random bilder.. hade faktiskt tänkt att lägga upp någon snygg bild från idag men glömde kameran hemma hos mig... såå dååligt!!
Här är iaf katen min, Pumba. Han gillar vi. Ibland iaf.


Kommentarer
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: jaa verkligen.. man lägger plasten här och där :P

2010-04-27 @ 20:04:42
URL: http://sofija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0