run run run

Hej på er!

Lite stolt över mig själv, och Maja, och Kicken med såklart, men mest över mig och Maja! Vi har nämligen sprungit (och Kicken springer jämt så det är jag van vid ;)) Vi sprang slingan, som är 2,4 km om jag minns rätt? Nån stans ska man väl börja? Så nu mår jag riktigt bra! Så jävla skönt! Ska försöka tvinga mig ut för att springa på onsdag igen, för fy vad bra man mår efteråt, typ sådär ganska lång tid efteråt, för precis när man sprungit så vill man helst dö, med tanke på min dåliga kondis och mina jävla vader som känns som bly när man skener. Inte kuuul.

jajaja. Nu så är det dags att dra hem för en dusch, och sen så någon film! Har fått fram nått beroende med att se film innan jag somnar.. inte bra. Igår började jag se "Bröllopsfotografen" men den sög mitt rövhål så jag bytte till "Helens små underverk", lika bra varje gång! :)

Vi hörs i morgon! :)
(ska förövrigt tigga lite godis av Moa nu såhär efter träningen, mycket passande tycker jag!)

Godnatt!



Kommentarer
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Duktigt :D

2010-04-26 @ 20:36:47
URL: http://sofija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0