run run run

Hade en riktigt jävla dålig kväll igår, usch! Just därför är jag inte på strålande humör idag, men helt klart bättre.
Jag har slutat bry mig så mycket om sånt här (även om det är jävligt konstigt..) Just nu finns inte så mycket som jag kan göra och därför tänker jag inte vara nere i flera dagar efteråt. (antar att ni inte fattar nånting.)

Nog pratat om det.

Nu ska jag packa resväskan, och städa mitt rum.
Ikväll åker jag tillbaka till Gamleby och skolan. Konstigt nog känner jag inte riktigt för det.
Hatar att vi har massa kemi i morgon och funderar nästan på att skippa den lektionen? (nja, kanske inte.)
Hade varit bra om jag hade kunnat kolla Gyro tidigare så att jag hade bestämt mig, för nu skiter jag nästan fullständigt i de ämnen som jag inte kommer läsa sen om jag börjar på Gyro.

Ska inte göra så mycket mer än att städa idag. Plugga möjligtvis. Borde plugga, men fan så tråkigt.



Kommentarer
nela

jag vill trösta... men jag vet inte vad det är ju >:

we can talk about it som in the old days? <3

2010-04-12 @ 13:51:26
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0