såå dååligt

Tänkte skriva nåt sånt där tråkigt inlägg igen innan jag går hem till mig, bara för att jag uppdaterat så dåligt idag.

Hatar att jag har engelskaprov i morgon för det kommer gå såå dååligt! Känns som att jag blivit sämre på engelska än vad jag någonsin varit innan!? illa.

Har fixat boende i Linköping så att Maja och jag kan börja söka praktikplats, eller nu blir det väl troligtvis inte så bara för att jag ska till Gyro några dagar under praktiken och inte så kul för Maja att bo helt själv hos min kusin.. Önskar att jag skulle kunna åka till Gyro någon annan gång mest för Majsens skull, och för att det blir så himla krångligt nu. Men den veckan skulle ju passa så bra och vill inte ta ledigt från skolan heller. Såå dååligt!
Bara att börja leta praktikplats i Vimmerby. Helst skulle jag vilja slippa hela praktiken.. vore rätt skönt.

Jaja. Borde väl gå hem och plugga lite annat än gloser, för det är det enda jag pluggat på.
Vi hörs i möra.

Puss va.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0