show me all that I could be

Vaknade runt halv elva idag och sen dess har jag suttit och glott på tv och in i en vägg ungefär!
Lite jobbigt att vara ensam hemma med en snickare, utan internet dessutom.. Men nu är allt klart, och han har åkt hem och jag har internet igen. Alla nöjda och glada.

Känner att jag borde städa mitt rum eller plugga. Har inte lust till nåt utav det..
Amanda min vän kommer iaf om lite mindre än en timma, så då händer det ju nåt iaf. Har dock ingen aning om vad vi ska hitta på, men i morgon blir det Linköping för att inhandla några jeans eller nåt liknande. :)



I don't see clearly can't feel nothing no
Can't you hear me?


Kommentarer
Nela

Snygg är du tildur! <3

2010-04-09 @ 17:18:44
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0