smile like you mean it


Åh, nejmen hej! känns som att jag tryckt fram det där leendet. (haha, Maja, tänk dig kaninljudet när kaninen skiter "hhyyyyyyyyjhh" ;))

Kände bara för att slänga upp någon bild som jag inte visat förut, eftersom jag på senare tiden lagt upp samma bilder om och om igen. Ska försöka ändra på det.
Sen så tänkte jag väl bara säga godnatt och typ berätta att Amanda kommer i morgon, och att jag hoppas på bra väder och en promenad, kanske några knäppta kort, och att jag orkar plugga, för det är ett måste!
Har lite lust att plocka fram studsmattan också.. men njaaaa. mamma kommer köra samma ramsa som vanligt; "nääe, det är för blött och du förstör gräsmattan. lalala"

jaja, whatever. Nu ska jag försöka sova, men först ska jag doppa mina irriterade läppar i vaselin, bara så att ni vet!

Godnatt ♥


Kommentarer
Maja

Hahhahah nu började ja garva wääättt ut :D

kaninjääävel ♥ ;)

2010-04-24 @ 10:01:50
PG

En intressant (retorisk) fråga. hur ser man att smilet e fake? ;)

2010-04-24 @ 11:30:01
URL: http://mrpg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0