sur

Ligger i soffan hemma hos syrran här i Vimmerby och har ganska tråkigt. Trodde att jag skulle varit hemma nu men icke. Blir kvar här tills ikväll... Det gör mig sur eftersom jag hade planerat att plugga och ut och ut och springa idag. Har jag tur så kanske syster skjutsar hem mig lite tidigare annars är jag väl hemma runt nio tio..

Blev på dåligt humör nu när dagen inte blev sm jag planerat och känner mig bara allmänt sur.
Måste ringa till kiosken och säga att jag ska jobba i sommar, eller att jag inte ska jobba, eller, göra allt lite krångligare och säga att jag sökt jbb på andra ställen och fråga om han kan vänta tills jag fått svar från det viktigaste,vilket är om kanske en vecka.
Varför ska man få reda på om man får jobb i sommar så sent för?

jaja. Känner mig för sur för att skriva mer nu, så vi hörs väl ikväll..
(tråkiga inlägg utan bilder jag vet, men ska fixa det när jag kommer hem.. eller försöka iaf. (om jag kommer hem ens...))

hugs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0