Tankar

Knappt suttit vid datan idag, grattis! ;)

Nu har jag börjat att bli skapligt nervös inför i morgon. Aaahh! Lär ju aldrig kunna somna ikväll?
Hatar att bli uttittad och det är ju precis vad jag kommer att bli i morgon när jag ska till en skola där alla känner alla typ. åh herre, kommer jag verkligen överleva det här?
Nejdå. Riktigt så farligt är det inte. än.
Men antar att jag kommer vara så nervös i morgon att jag bara vill spy, om jag känner mig själv rätt.
När jag numera blir nervös för att åka buss liksom. (Skakade idag när jag satt mig på bussen, wtf? :o vad är det med mig egentligen? Jag tror att jag har börjat bli folkskygg eller nåt! haha, vafan?)

Humöret mitt är väl lite lite liiiite bättre nu än vad det var förut iaf. Vore ju bra om jag var på bra humör i morgon, kan bli lite jobbigt annars. Då lär jag ju tycka att Gyro är skit, eller nåt i den stilen.

Hänger inte riktigt med på det här med mitt humör. Ska det verkligen svänga så här mycket? Det är ju som en jävla berg - och dalbana! (om inte värre?) Jag kan verkligen gå från skitglad till skitdeppig på bara någon sekund för ingenting? Och ena dagen kan jag tycka att allt är underbart och nästa dag att verkligen allt är skit. eeeeh?
Just precis exakt nu är det lite jobbigt.. Känns som att mitt humör påverkar mina val. (om jag ska byta eller inte?) Och jag vet ju att mitt humör har påverkat en hel del andra "val".

Äsch vafan. Juste exakt precis NU så orkar jag inte bry mig heller. Nu ska jag gå till sängs och fifilura på lite grejer.

Godnatt!




Kommentarer
Maja

Hoppas det går bra idag ♥

men hoppas skolan är dååålig så du inte byter =DD

2010-04-16 @ 09:35:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0