trött trött trött

Hallu! :)

Skulle lika gärna kunnat säga godmorgon nu eftersom jag nästan sovit hela dagen! Herre vad trött jag är!
jajaja.

Sitter just nu och kollar på "How to lose a guy in 10 days". Vet inte hur många gånger jag sett den nu! Blir nog aldrig trött på den filmen. Och Kate Hudson kan vara det snyggaste jag vet. Love her!

Nu kom Adam (min systers barn på 8 år, tror jag haha) och pussade mig på kinden och sa att det var mat.
hihi, så gulligt!

Vi hörs senare hörrni! Känner att jag har lite bloggning att ta igen! ;)



Kommentarer
mandaaaaa

åh sicken snille jag fick där, den filmen ska jag tamefan se ikväll. we love kate, och adam (:

2010-04-02 @ 17:35:33
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0