today

Hallu hallu!

Känner att det varit lite dåligt med uppdatering här idag.. illa ju!

Dagen har iaf sett ut ungefär såhär:
Gick upp och tog en dusch (ååååååh, anteckna!!!!!!!!!!) och efter duschen tänkte jag att jag skulle testa på någon ny frilla, tydligen.. Så jag började rulla ihop håret lite hux flux och satte upp det med hårspännen, fönade lite och gick sedan runt med den där frillan ett bra tag. Bra att jag bor på landet så att man inte blir sedd, mamma sa nämligen att jag såg förjävlig ut haha. Resultat? KATASTROF! haha! Bara att hänga huvudet över badkarskanten och blöta håret igen!

Nåt mer som är värt att anteckna är ju såklart att jag körde lite bil idag, och det gick för en gångs skull awesome!

Jag och min vän Amanda har nyss varit ute och tagit lite kort, vilket vi nästan gjort hela dagen, + ligga i sängen och glo! Och kollat på filmer som vi gjorde i sjuan! HAHAHA! Morgans röst kan vara den ljusaste jag har hört! aw ;) Måste ta med den filmen till Gamleby i morgon och visa Maja och Kristin. (Ni borde vara helt exhalterade nu!?!??!)

Och nu mina vänner sitter jag och halvt kollar på GPt. Fast egentligen inte, har fullt fokus på datan..
Men hade tänkt att kolla på tvn snart iaf, frågan är bara vad? Melennium eller GP? eller inget utav det? hum.

aja, vi hörs la :)

HUGS!



Katen var med oh tog kort.

Prillan!

Helt körda!

[Lägger upp några fler bilder lite senare]


Kommentarer
Majajajajjj

ja vill se filmen :D feting :D:D:D

2010-04-24 @ 21:23:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0