Valborg!

Hej på er.

Ligger faktiskt hemma i soffan och degar och skulle lätt kunna gå och lägga mig i sängen för att sova redan nu. Är så sjukt trött! Så antar att det blir sängen tidigt ikväll, vilken trevlig Valborg! Men jag ska väl inte klaga, valde ju faktiskt själv att sitta hemma med mamma och pappa istället för att åka till Hultsfred och umgås med Amanda och hennes gäng. Kände att jag är alldeles för trött för att åka någon stans, och så gjorde mamma exotisk bricka vilket man inte kunde skippa. Mums! + att min fot är helt felskapt idag. Det gör svinont! Spelade fotboll igår efter att ha varit uppe på berget och fikat, och när jag var hemma igen ömmade det lite i fötterna, och nu i morse var jag svullen på vänsterfoten, och det gör ont precis på den där knölen vid stortån ni vet? Det ger sig inte heller!! Dåligt! Går ju som en jävla anka!?

jaja.
Förövrigt tänkte jag ta ut mina aggressioner på att jag aldrig fått nåt kommunalt sommarjobb! Vad har Vimmerby kommun emot mig!? Känns som att andra bara tar det för givet att få ett jobb där, och det får dom ju med, såklart. Men inte får jag nåt jäkla jobb nån gång! Aldrig. Jävla oflyt hela tin'. Tror inte att det är meningen att jag ska kunna få några pengar så att jag har råd att göra något nån gång. Får väl stå i den där underbara kiosken i sommar igen, åh så kul! verkligen.

Nu ska jag tröstäta lite godis och hoppas på att min fot är som den ska i morgon så att jag kan springa ett varv, och kanske rida en sväng om jag nu lyckas övertala mamma.

See yah.



Kommentarer
amanda

haha jävla oflyt hela tin. fick du besked idag? tråkigt ju :( får väl jag ägna mina lediga timmar till att cykla framoch tillbaka tillsödra vi hela sommaren ((:



fin bild!

2010-04-30 @ 19:00:27
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0