run run run

Halllååååå

Har varit iväg till stan med mor för att köpa mig ett par leggings, fick även med mig ett linne hem, så nu har jag förhoppningsvis något att ha på mig i morgon ;)
Nu ska jag dra några the hills avsnitt och sedan fundera på om jag ska sova eller gå ut och lägga mig i solen? Vore ju inte fel att försöka blir lite brun liksom.. men å andra sidan är jag så himla trött! Morgan ringde nämligen igår kväll runt klockan tio och fråga om jag skulle hänga med honom och Tobbe och springa ner till sjön och bada, och jag dum som jag var sa ja. Så vi skende genom skogen när det var kolsvart och jag var livrädd :| Var hemma iegn runt halv ett och har ingen aning om när jag lyckades somna sen.

iaf. nu blir det the hills! :)

take care.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0