skiiiiit

Tror jag ska starta en fond där man kan skänka pengar till nästan helt blinda (mig) Typ: skänk pengar till de almost blinda, det är inte deras fel. Jag kan inte rå för att jag kommer att va blind när jag är 30? :( kanske inte men ändå. Linser är så jävla dyrt för en sån som mig. Wäääääääää.

Kände att jag var tvungen att klaga lite nu när jobbet gick så jävla dåligt. Kul att alla andra sitter och säljer 70 när jag säljer 0,000000000000000...
Skitdåligt. Skitjobb.. Skitväder, skithuvud som gör ont, och skittrött är man med.

Nog med klagomål.
Fundrar på om det är så att jag har någon bild eller nåt annat kul att dela med mig av men ne.. Det händer ju aldrig nåt i mitt skittråkiga skitliv. Bara så att ni vet.

Nu vill jag inte skriva mer.
hejdå.................................................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0