stupid things

Dagen har ägnats åt att sova, kolla på the hills, måla huset och kolla speedway. nerd.
Nu ska jag kika på några the hills avsnitt till och bli lite smått avis på fina Lauren Conrad.
Är det bara jag eller blir ni också lite smått förbannade när ni ser någon som är sjuuuuukt snygg? Jag brukar alltid lyckas med att sitta och titta på massa bilder på någon helt random person, som självklart ser helt perfekt ut, sen tänker jag att "jag hatar henne" och stänger sedan ner hela skiten och surar resten av dagen. typ.



Kommentarer
amanda

:@ hatar henne :(



FAAST, älskar henne mer :)

2010-08-01 @ 23:46:19
nela

du menar typ.. sådana människor som du då? som är helt perfekta? <3

2010-08-02 @ 13:10:34
URL: http://honesthandsome.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0