10-12-27

Hallå!

Har tillbringat dagen ihop med mina allra bästa vänner. Gick en sväng på stan, utan att hitta någonting, åt på Shalom där det numera var riktigt fint och så avslutade vi det hela med lite Bowling. En toppendag helt enkelt. Om man bortser från att jag verkligen är pinsamt dålig på att bowla.
Men sen, sen kommer man hem efter att inte varit hemma på evighters evighet, känns det som iaf, och så har vi fortfarande inget vatten hemma. Anar ni hur jobbigt det är? Jag tror jag dör snart, på riktigt. Behöver verkligen verkligen verkligen tvätta. Kan jag det? näe. Och jag kan inte duscha, och när jag inte kan duscha så kan jag inte heler springa på min orbitreck, och kan jag inte springa på min orbitreck så mår jag ganska så himla dåligt.
Så därför ska jag nu spela Grey's Anatomy dataspelet som Amanda och jag köpte förra veckan. Pepp. Fan ta dte om det inte är kul. Så våldgästar jag Morgan. jappjapp.



Kommentarer
epis

kan du det? näe :D :D :D :F

2010-12-27 @ 23:03:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0