1sam.

Sitter i en lägenhet. Helt ensam. I en tråkig håla.

Alternativ på sysselsättning:


1. Laga mat, och äta i köket.
2. Laga mat och äta framför tvn och en film.
3. Städa.
4. Plugga.
5. Baka pepparkakor. Eller bara äta upp degen? Vet inte om det finns några formar ändå, och känner att det är för mycket jobb att göra själva pepparkakorna. Tur att degen är godare då.

Tror jag gör nr 2, till att börja med. Sen ska jag försöka göra nr 3 och 4. Tänker hur som helst avsluta dagen med nr 5, plus lite popcorn och Beck!


Kommentarer
majken

hahaha rolig misstolkning :D "tror jag gör nr 2, till att börja med" ...... :| hahah :D vill inte ens veta vad nr 3, 4 o 5 är då ;)

2010-12-13 @ 22:37:34
Matilda

hahahhahahahhah, ja jag kom på det sen. HAHA. :|

2010-12-14 @ 12:09:57
URL: http://matildastridh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0