home sweet home

Då var man hemma igen efter en vecka i Hultsfred. Har världens största väska att packa upp och ett stökigt rum att städa, men oooorrrkkkkaaaa? näe.
Hade sovmorgon till kvart över tolv idag, och slutade istället vid fem. Vi var ute och tog kort i mörkret och jag lovar er att jag inte hade någon känsel i tårna och att mina fingrar gjorde så jävla ont att jag hade lust att bryta av dem. Hade förmodligen gått eftersom de var så frusna.

Hur som helst. Nu ska jag plugga lite innan det blir soffläge och te!
Fiiiiiiiiiiiiint.



Kommentarer
beatrice

Amen durååå! Du e ju göra schnygg som man säger i Götet. Aa du fattar poängen .. hehe.

2010-12-13 @ 20:16:24
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0