Laxar och kaniner



Söt man är och så. Sitter och gör skuggfigurer. Tur att jag kan roa mig. Kan dock bara göra typ en. Kaninen. Och en hund. Kul.
Bara för att ni frågar så ska jag sova ganska så snart var det tänkt. Ska bara käka lite lax. Av någon konstig anledning så blev jag äckligt sugen på lax. Konstigt indeed. Sen tänkte jag fylla på en kanna med vatten ur den stora vattendunken som står där nere, för att sedan försöka tvätta mitt ansikte och borsta mina tänder. Kan bli tufft. Förstår de som inte har nåt vatten lite nu faktiskt. Det är jobbigt, och nu ska jag sluta tjata om det. Känner att det är ungefär det mina inlägg handlar om. Vatten. Verkligen intressant. Hujedamej.

Nu är det lax.
Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0