the mixed tape

Har gått runt i mina nya killerheels sen jag kom hem med och börjar få ont i fötterna nu. Särskilt i min tå som jag skulle kunna döda. Bara så att ni vet. Men vill väldigt gärna gå in dem i hopp om att de inte ska vara lika hårda efter ett tag, så jag plågar mig lite till.
Tror förövrigt att jag är klar med den där låttolkningen nu. Känns bra att jag har hittat på precis allt och har förmodligen helt fel vad det gäller budskapet, men just nu orkar jag inte bry mig. Så därför ska jag ta mig några slevar nutella innan jag inte ska göra någonting, och när jag är klar med det, då jäklar ska här tränas!

Slänger nog upp någon bild på skorna lite senare. Fast ni vet ju redan hur de ser ut men ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0