you had time

Känner att jag har världens tråkigaste blogg. Har inte riktigt orkat blogga.. Känns inte som att det är så himla intressant att berätta att "ja idag har jag varit i skolan.. det var ganska så tråkigt. nu är jag tött och ska sova. hejdå."
Men nu däremot, nu kommer det en massa interssant fakta så ta fram erat care-block och eran care-penna!
Redovisat idag, det gick bra. Struntar i att städa idag, det är dåligt. Men jag orkar inte. Ska plugga nu. Känns jättekul en fredag. Ska till Linköping i morgon. Julklappa you know. Och så ska jag på jakt efter en vinterjacka. Och en väska som jag spanat in. Känner att jag behöver se den irl en sista gång innan jag bestämmer mig. (annars hade jag nog skickat efter den för länge sen)

yeah.

Ganska så fin faktiskt. Är i STORT behov av en väska, så ja. Ska försöka leta reda på den här.

Sen hittade jag en gammal bild på den stationära datorn..  Ganska så sugen på att bli brunett igen.. men vet att jag skulle ångra mig så himla mycket sen.. vill ju vara blond i sommar och det tar ju 100 år innan men ser normal ut igen. hmm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0