allting har förändrats men jag känner likadant

Lyckades vakna någon timma innan jag skulle gå upp idag och kunde inte somna om.. ganska störande..
Har precis haft matte och blev genast lite gladare efter morgonens tragiska händelse (att jag inte kunde somna om) när jag fick tillbaka matteprovet. Sweeeeeeeet.

Om sådär en timma har vi dataprov och jag känner att det kommer gå ganska dåligt..
Sen ska jag hem till mitt rum och kolla på mitt gröna golv för att det är så fint.
Av någon konstig anledning ströde jag mig extra mycket på det idag.

Plugga Småföretagande är det som gäller idag. Sen ska jag krypa ner i min alltför sköna säng och kolla på någon film ikväll. Mys på det.

Take care!




Kommentarer
amanda

hahaha. du älskar ditt gröna golv, jao.



jag behöver adam och agnes till en grej i skolan. ska ta kort på temat kärlek. så tänkte när dom pussades. eller något av kortet du tagit... vi kan snacka om det ikväll för skulle vilja ha din hjälp också min vääään. hihihi. grattis till matteprovet antaar att du fick bra :]

2010-02-15 @ 13:13:21
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0