but it's good!

God morgon!

Inga hundar som väckte mig idag. Grattis!
Har lite huvudvärk, men känner ändå att det kan bli en ganska bra dag!

Ska snart slänga in en tvätt och städa lite. Sen ska jag ta mig något och äta och efter det blir det nog att gå ut och ta lite kort! Sen när jag kommer in igen har jag planerat att jag är värd en kopp varm choklad med vispad grädde, bara för att jag för en gångs skull varit ute.
Efter det blir det kanske lite sims? Och sen ska jag försöka fixa en header till Becka, om hon fortfarande vill ha en?
Vi får se hur det blir helt enkelt!

Ha en bra dag allihop!
Vi hörs senare!



Min bäbis ligger i sängen och myser :) Svårt att gå här ifrån då vill jag lova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0