crushcrushcrush

Hem-hemma igen, vilket känns skönt.
Ska försöka hinna med massa plugg i helgen, eftersom vi har tre prov nästa vecka. urk.
Frågan är om man kommer kunna få lugn och ro när några byggargubbar river massa vägar där nere. Vi har nämligen haft någon läcka i hallen så nu måste vi riva massa vägar och lägga nytt golv mm. Blir ju ny renoverat i alla fall (y)

Idag lektioner idag utan bara pulkaåkning och frusna tår. Att spola varmvatten på tår i väldigt fruset tillstånd rekomenderas inte! Gör ganska ont.. Fick stå på nåt konstig vis när jag skulle duscha för att inte spola varmvatten på fötterna. Haha. Måste sett kul ut.

Nu ska jag nörde farmville innan jag hittar på annat.
Puss!



Har saknat min bäbis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0