Dreamer

Var på Kent inatt. Jocke sprang runt med nån jävla svart mask på huvet, och då menar jag verkligen sprang runt. Han var överallt. Sen hade han på sig en lila kofta med döskallar på.. Fast han var söt när han väl tog av masken.
Alla låtar var techno, bla Berlin och På nära håll tror jag det var. DET SÖG. Men jag grät ändå.

Drömmar alltså.
Har en känsla av att det typ kommer att vara sådär. Massa techno och inte alls samma sak.
Man börjar ju undra när man läst den här intervjun.
Men förhoppningsvis så blir det bra.

Bara två dagar kvar nu!
Försöker bortse från att de spelar idag och i morgon och att jag inte är där.


6ig bild jag lyckades ta förra gången.




Nu ska jag ner och käka frukost!
Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0