förfarande sur..

Hallå!

Nu lägger jag ner det där badet och går vidare med mitt liv!
Men jag är fortfarande sådär larvigt sur.. ok?

Ska snart byta om från mina sköna sovkläder. Kallingar och hultsfredtröjan (♥)
Får köra på mössa hela dagen och duscha hemma hos syster ikväll.
Sen ska jag försöka städa lite på mitt rum. Det ligger nämligen kläder överallt!
Har inte orkat packa upp nåt, det känns bara så onödigt! men i alla fall.
Ska tvätta och ha mig med. Sen ska jag försöka äta nåt. Blir väl en banan kanske?
Är alldeles för lat för att orka laga någon mat..

Fick förfrågan om jag ville jobba på fredag med, så att jag får lite övning inför helgen då jag ska vara i kiosken helt själv. Har glömt bort hur den där ATG maskinen fungerar..
Men på fredag går det väl troligtvis inte.. Måste ju in till stan och fixa massa med Amanda inför Stockholm.
På tal om Amanda så är jag sur på henne med just nu. Bara för att hon är i Oskarshamn och inte svarar i sin mobil :(

Nu ringde mamma så måste ut i kylan och in i garaget och kolla om pumpen har stannat..
KALLT.

Vi hörs senare!
hugs.


Ge mig sommar + en god galss, tack! :)


Kommentarer
amanda

meh :O jag badade ju, :O suris

2010-02-23 @ 12:56:25
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0