hej?

Ganska dålig uppdatering, jag vet. Men noll blogglust & inte nåt att skriva om.
Vi har i alla fall ätit massa pizza nyss. Eller nyss & nyss men för en stund sen. Skolans pizza dock, vilket mest är en degklump. Men lite gott i alla fall.
Fick nyss reda på att vi har studieresa till Skara för att kolla på SLU den 10 mars. Skulle ju vara ganska kul att hänga med, men är jag här då? svar nej! Så typiskt. Den enda dagen man ska vara ledig! Det är alltid så! Blir så sur..

I morgon är det fredag & då får man åka hem. Sjukt skönt. Ska till tandläkaren i morgon med, inte lika kul kanske. Annars ska jag vara barnvakt åt Adam & Agnes i helgen, & plugga. Har matteprov nästa vecka. Sen engelskaarbete som jag måste bli klar med. & så småföretagande prov snart med..

Snart blir det film, Paranormal Activity igen troligtvis. haha. Men Morgan har ju inte sett den så ja.
Vi hörs i morgon!

take care!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0