hemma

Fick verkligen stressa till tandläkaren idag. Eller ja, stressa & stressa. Inte så lätt när man åker bil när någon annan kör men var gick av i stång & var där tio i stvå & hade tid vid två. Men jag hann i alla fall. Önskar att jag inte hade hunnit för jag hatar tandläkaren från och med nu. Hade 2 (!) hål. Höll seriöst på att börja gråta, haha! & det var ett hål på varje sida så måste åka in två gånger och ta två (!!!!!) sprutor. herre. Kommer dö.

Åkte tillk ica direkt efter tandläkarbesöket & köpte godis med, haha passande. Inte lite godis heller ;) hihi
Nu ligger Amanda & jag & flötar i min säng. Har precis kollat på Maggan & Britt. HAHA! roligast på länge! Kan lägga upp video sen!

Nu ska jag försöka fixa så att jag kan kolla på film på skoldatorn!
pusshej.


I brist på bilderså får ni en bild på världens snyggaste Jocke Berg. Bara tre veckor kvar i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0