inte min dag..

Planerade redan igårkväll vad jag skulle göra idag (blir lätt så när man inte kan somna)
Tänkte att jag skulle sova till halve elva, elva nån gång och sedan gå upp, börja tappa upp ett varmt bad,
och sedan springa lite tills badet är klart. Skulle vara ganska skönt att få lägga sig i ett varmt bad nu och tvätta det här skitiga håret.. men nejnej!

Dagen började med att hundarna började skälla runt nio och tyckte väl att de hade tråkigt och ville ut. Försökte strunta i det och somna om men inte så lätt när de skäller non stop. Lite efter halv tio gick jag i alla fall upp, lite småsur över att jag inte fick sova så länge som planerat, och släppte ut de små inte så söta hundarna.
Sen gick jag i alla fall upp för att börja tappa upp ett bad. Lämnade det en stund för att stänga på musik och sånt där tills jag skulle springa. Men gick nyss och kollade till vattnet och allt var brunt! KUL!! Jävla läcka!! Inget tryck heller för den delen. OCh det kommer bara mer och mer sånt där jävla sot som lossnat från rören.
Nu är jag sur :(

Återkommer när jag är på bättre humör! haha
Ha det bra så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0