jag är livrädd för att leva men jag är dödsrädd för att dö

Dagen har bara rusta förbi.
Började med sims och sen kom Morgan en sväng och nu kollar jag på Wallander - Mörkret. Jag blir så arg!
Jävla äckelgubbar! fyfan. Och så blir man ledsen varje gång man ser Linda typ..

Ikväll åkte man inte tillbaka till Gamleby som alla andra söndagar. Känns väl skönt. tror jag.
Känner mig bara jävligt stressad, även att det är lov. Hur sjukt är inte det?
Sen blir jag sur för att jag aldrig lyckas ha några pengar. sadkulskndkasnfoienwiofneopiw på det!
Känns inte som att jag köper nåt men ändå har jag aldrig några pengar.

Jaja..
Ska nog sätta mig och se New Moon när Wallander är slut.
Sen ska jag sura tills jag somnar! :)

Godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0