jaha?

Sitter och tråkar inne hos Tobias just nu och fuderar på om jag ska hem och plugga/lyssna på musik/läsa, eller vara kvar här, eller spela fotboll, eller typ basta sen? hm..

Amanda min vän har precis fått ett samtal från ALV så hoppas på ett jag med innom snar framtid. Vore så sköönt! Förra året kunde jag ju inte just den gånger de hade intervjun så de ringde aldrig tillbaka igen. Taaskigt.

Längtar till sommaren hallå! Va i Amandas sommarstuga och flöta i solen ute på udden, äta pingviner, vattenmelon och dricka iskallt vatten. Kan vara det bästa som finns!


Har inga bilder här så googlade lite & hittade trappan till sommarstugan.


Kommentarer
amanda

hahah. sötis bild min vän

2010-02-16 @ 19:11:53
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0