Paranormal Activity

Sitter inne hos Tobbe just nu & gör i stort sätt ingenting. Börjar bli på ganska dåligt humör men det ska väl kunna bli bättre, hoppas jag. Senare blir det att se skräckis, Paranormal Activity. kommer förmodligen inte kunna sova inatt ;) haha. menmen.
Ganska sugen på fest också. Men hur kul är det i en etta där det inte är nåt drag? njaaa, inte så kul va. Så struntar nog fullständigt i det där festsuget. Det gör jag ganska så rätt i va? ;)

okej, nu drar vi till med en såndär tråkig fråga. Vad gör ni ikväll? =) (bara för att jag har sjukt tråkigt..)

hugs!



Kommentarer
amanda

haha, eftersom så många har svarat på din fråga så äre väl bäst att jag också gör det :o jag gör ingenting. ska snart målelimåla :D

2010-02-03 @ 18:40:18
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0