plugg..

Har pluggat i princip hela dagen. Eller ja, har väl suttit på facbook och likande också.. hehe. Men måste försöka bli klar med engelskan snart eftersom det inte är så lätt att jobba med det i Gamleby för att jag inte har internet där. (Mer än på Majas & Kickis rum) Har matteprov på onsadg med och känner att det kommer gå gaaaaaanska dåligt. Hatar ekvationer med anbart variabler! Det blir för mycket för min lilla hjärna! haha

Adam & Agnes är här nu med. Agnes har feber & är helt blek i ansiktet. Stackarn. Och Adam sitter & spelar tvspel. Då är inte dem här & stör i alla fall. Gansak jobbigt att försöka plugga när det springer runt två ungar & frågar om man ska leka med barbie & allt vad det är.

Har lite ångest över att jag inte ska till Vena ikväll med. Alla ska ju dit!? Och jag är festsugen.. Då passar det ju perfekt att åka dit & festa med massa roligt folk. Menmen. Jag har ju min dator och massa fakta om Kent.
Bäst att fortsätta med engelskan nu.

Kanske skriver mer senare ikväll.
hugs.



Vi räkna dagar räknar år, lalalalala.
Bara tre veckor kvar!


Kommentarer
beatrice

Ja, perfekt ju ;) Det är ju jättemånga kända skådespelare som har medverkat i den :) Vi hade också ett prov på ekvationer för någon vecka sedan, det gick inte så bra så att jag måste göra om det näst nästa vecka, inte så skoj ;)

2010-02-06 @ 19:43:46
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0