saknad

Tänkte bara mest säga att jag lever och att jag längtar ihjäl tills den 10:de mars!
Stockholm var helt underbart och jag saknar det redan!
Kent var det inget fel på heller och jag fattar såhär i efterhand hur bra det var.
Jocke är snygg med. hihi.
Och Sami med.
Och Martin.
Och Markus!

Skriver mer och lägger upp bilder i morgon!
Här får ni en snodd bild och spellistan från igår.

01 Taxmannen
02 Palace & Main
03 VinterNoll2
04 Töntarna
05 Socker
06 Hjärta
07 Romeo återvänder ensam
08 LSD, någon?
09 Musik non stop
10 Idioter
11 Svarta linjer
12 Saker man ser
13 FF
14 Ingenting
15 Vy från ett luftslott
16 Krossa allt / Dom andra

17 På drift?
18 Kärleken väntar
19 Mannen i den vita hatten (16 år senare)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0