Träningsvärk!

Hej på er!

Tänkte att jag skulle gå upp lite tidigare idag medn det sket sig eftersom min mobil av någon konstig anledning dött under natten så klockan ringde inte. Menmen, jag kom upp vid tio i alla fall.

Har hunnit med att läsa lite i småföretagande boken inför provet & rensat garedrober idag. Inte illa! Var däremot ganska svårt eftersom jag har sån träningsverk! Herre.. Måste vara sen idrotten i torsdags och pulkabacken igår. Snacka otränad! Känner mig som nån gammal tant som inte kan böja sig ner! Har seriöst ont överallt. Framförallt i röven och axlar..

Ska nog sätta mig och läsa mer småföretagande nu så att jag inte behöver plugga så mycket på måndag. Men allt känns ju så självklart? Ska försöka lära mig några ord osv i alla fall. Sen får det gå som det går!

Skriver mer senare.
Hugs!


Jag svek mig själv
så se mig som en varning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0