trött...

Efter filmen igår gick jag det snabbaste jag kunde hem till mig & hämtade grejer för att sova över hos Maja & Kicki. Var ju lite sådär larvigt rädd igår, haha ;) Men filmen var bra. & läskig. Fast trodde den skulle vara värre. Kändes som "jaha, so..?" när den var slut. Men som sagt den var bra.
När jag kom tillbaka till Maja & Kicki började vi flytta om sängarna så det att vi skulle få plats. Fast sen ringde Morgan 6 frågade om han & Dennis fick sova i mitt rum (för dom inte vågade gå hem till sig om fritid var här. haha.) så jag klädde på mig & gick hem igen. Stackars Dennis som fick sova på mattan.. haha.
Jaja. Idag är jag sjukt trött. Så när vi slutat blir det att vädra & städa rummet (!!!!) & sen ska jag sova.

Nu börjar matten så bäst att gå kanske?
Hugs.


& jag saknar min tjockis.. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0