trötthet och pluggnatt!

Är ganska så mycket trött idag. Skönt att ha slutat nu i alla fall och att det är fredag i morgon! Awesome! (sägadetpåMoavis) Mindre kul är det väl att vi har biologiprov i morgon om massa jävla kretslopp som jag bara blandar ihop! Har inte börjat plugga på det heller. Ska vara klar med en svenskainlämning i morgon med. Den kan ju gå och ta sig nån stans :) , tror vi alla fyra (jag, Olivia, Kristin och Maja) blev lite smått sura när vi försökte skriva något förut, eftersom alla tyckte olika. haha, lite kul ändå.

Maja städar nu ihjäl och hittar en kiwi här och var om ni ville veta. Hon startar nog dammsugaren snart med annars blir Kristin sur när hon kommer ur duschen. Och jag blir sur när Maja stänger på dammsugaren. Vilket hon gjorde precis NU! hatahatahata! (nejvars. haha)

Så ikväll ska vi sitta uppe länge och dricka te, äta chips och knarka sockerbitar för att hålla oss vakna för att plugga halva natten. Skönt att mamma hämtar i morgon så jag kan sova lite bekvämt i framsätet på vägen hem utan risk att lägga sig på någon annans axel och dregla.

Vi kanske hörs sen!
Ha det fint, och plugga inte ihjäl er, för det gör jag så bra själv :)
PUSS!

(Meningen var att jag skulle laddat upp en bild eller två också men det här jävla *** internetet vi har här suuuuuuuger. Förlåt att jag svär men jag blir så jävla förbannad! vafan, ska de ha internet så kan de väl fixa så att det funkar med!? sahdlkandsaihfdlkasnf)

(Fick ett litet utbrott.. vi hörs! hej)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0