to lose my life

Oj vad tiden bara flyger förbi när man spelar sims! Har suttit och byggt ett snyggt hus i typ fyra timmar.
Det är väldigt dålig grafik dock, men det gör inte så mycket. Fast om jag sätter mig och spelar det på Morgans dator lär jag bli lite lack när jag ska spela här hemma igen.
Jaja.

Trött som bara den! Gick inte och la mig direkt när jag kom hem och sov iinte i bilen på vägen hem heller.
Ska väl sova ganska snart tänkte jag.
Är ganska så glad över att mitt rum inte ligger på nerevåningen (som mammas och pappas) för vi har numera massa fläktar som låter som jag vet inte vad! Sjukt irriterande!

Säger väl godnatt nu så hörs vi imorgon igen!
Sov gott!



Plugg @ igår.


= behövs för att orka plugga ibland.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0