100120

Sitter inne hos Maja & Kicken som vanligt & har kemi i 2 timmar & 20 min om sådär en kvart. Kan ju bli kul, om jag fattar nåt så att säga. haha.
Igår kväll var jag sjukt trött & gick hem till mig runt halv nio. Men började att möblera om så jag gick inte & la mig lika tidigt som det var tänkt.. Men det blev bra i alla fall! Fast nu står sängen rakt fram & ser så inbjudande ut varje gång jag kommer in & jag får bara lust att lägga mig & sova i 70 år.. Men ja, det blev bra som sagt =)
Köpte värmeskydd till håret igår med (vilket behövdes!!!) & nu har jag nog varit nära på att ramla hur många gånger som helst bara för att det blir så halt på golvet utav det där. Så varje gång jag går förbi byrån så halkar jag till.. haha. Lite kul ändå ;)

Amanda kommer hit sen med. Ska gå & möta henne halv fem, fem nån gång. Blir väl att börja träna runt 18.00 & sen sola lite. Hur skönt som helst. Efter det blir det nog Grey's Anatomy mys. Låter awesome om ni frågar mig. :)

Nej nu är det kemilektion som gäller!
take care!



Maja & Kristin på senaste kemilektionen. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0