Amanda = sugen tjur

Ligger nu i min sköna säng, denna fredag, & hänger på facebook. Kanske borde hitta på nåt annat nu eftersom Amanda är här & jag har suttit här sen jag kom hem.. hm? Föresten så ligger Amanda brevid & gör konsitga ljud. Hon låter som en sugen tjur varje gång hon blir irriterad på något.. jaja.
Idag har jag varit sjukt trött & haft ont i huvudet.. annars har väl dagen varit som alla andra fredagar. Har varit & köpt en påse godis med, har längtat heeeela veckan efter den. hihi.

Nu ska Amanda min vän, och jag då hitta på nåt annat kul. Lägger upp bilder från i onsdags så fort jag kommer över några, jag hade nämligen inte med mig min kamera till festen så får ta några från Maja, Krisitn & Li.

take care!


Vi kör en dagens outfit bara för att jag av någon anledning tagit kort på det.
Linnen, Kofta & sjal - JC
Svarta jeans - weekday



Innan vi drog iväg på fest i onsdags.
Tänkte att jag kunde namnge alla så vet ni ju vem jag snackar om när jag skriver ;)
okej. från vänster: Kristin, Moa, Amanda(dock inte Amanda som jag nästan jämt nämner här & inte den Amanda som är här nu, haha.) Maja & så jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0