år 2010


God morgon!

Ganska seg.. Somnade halv fyra/fyra efter en ganska trevlig kväll, även att det bara var vi tre ;) Ganska hes efter att ha sjungit "i wanna know what love is".. eller sjungit? snarare skrikit. hahah, men kul var det. Sen så körde vi ju våghals med, inte det roligaste jag varit med om när det började med att Amanda & Morgan fick blanda ihop vad dom ville från kylen som jag var tvungen att dricka.. resultatet blev en vit, slemmig & grummlig dryck som var sjukt äcklig! Listade ut redan innan jag smakat på det att det var sillspad i & det gjorde ju inte saken bättre.. resten som var i var majonäs, grädde, cider & olivolja. MMMMH! kan ha varit det äckligaste jag druckit! hahahha
jaja. Sen vid tolv gick vi ut & kollade fryverkerierna & sedan gick vi & la oss. Kollade lite på datan & sen slutade det med att vi låg & körde "ja & nej" som dom kör på parlamentet. haha! Men trevlig kväll.













Kommentarer
nela

haha. snyggingar!

btw, fan vad snygg du är i din nya frill! :)

kram :*

2010-01-01 @ 20:10:34
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0