bad day

Den här dagen har börjat dåligt känner jag. Bara massa småsaker som gör mig skitsur bara för att jag är trött & har vaknat på fel sida. T.ex. att jag inte kunde komma på någonting som lät bra på engelskan diag så fick ingenting gjort, satt istället & drygade på msn... matten fattade jag ingenting av & det gick allmänt dåligt, internet suuuuuuuuger & det är som vanligt skitäcklig mat! (fördelen med det är att man äter enbart sallad = inga kolhydrater & annan skit.) men skulle ju inte gör nåt om det var något ätbart nån enstaka gång?
Efter lunch har vi biologi, vilket suger det med & sen småföretagande & det kan ju ta sig nånstans. haha. inte på världens bästa humör idag precis.

Kicki & Maja ska iväg & träna ikväll & Olivia skulle inte på innebandyn så tror jag skiter i den & tar tillfället i akt & sitter inne på knugornas rum helt ensam där det finns internet & pluggar. Låter som en bra idé faktiskt! Får panik när jag inte får nåt gjort på engelskan..

jaja. Nu ska jag äta (sallad......)
vi hörs senare!
hugs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0