bye bye

Har ju inte precis gjort vad jag skulle idag.. Fastnade viss här & ja.. gjorde ingenting. ehe.
Ska snart börja packa tänkte jag. & byta om & lite sånt där. Sen om lite mer än en timma åker jag tillbaka till Gamleby. Känns väl.. bra? Har inte lika mycket ångest som jag hade i början i alla fall. so that's goood.
Är inte så sugen på skolan dock.. Inte så kul att gå i en klass blandat med anläggning = en klass med massa omogna killar.. hrrm.. men ja, man får väl stå ut. haha. Fattar ingenting på hälften av lektionerna heller känns det som. GREAT. nejvars, riktigt så farligt är det väl inte kanske. Kemin är värst. usch säger jag bara.

Nu är det nog bäst att börja packa. Men vi hörs nog i morgon eller nåt.

take care!
hugs.



I brist på bilder på den här datorn får ni en sån där underbar kentlivebild & då kan jag ju passa på att säga att det inte är långt kvar nu. u n d e r b a r t !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0